ZNAMY UCZESTNIKÓW XVII NENUFAR CUP!
.
Zapewniamy transmisje online oraz profesjonalne statystyki z każdego meczu
1. Uczestnicy:
W turnieju zaplanowany jest udział 6 drużyn dziewcząt z rocznika 2010 i młodsze oraz 6 chłopców z rocznika 2010 i młodsi.
W turnieju zaplanowany jest udział 6 drużyn dziewcząt z rocznika 2010 i młodsze oraz 6 chłopców z rocznika 2010 i młodsi.
Dziewczęta 2010:
Pantery Szubin
UKS Piątka Lublin
UKS Białołęka Warszawa
MUKS Piaseczno
MKS Batory 18 Białystok
UKS Nenufar 5 Ełk
Chłopcy 2010:
AK Młode Żubry Białystok
UKS Piątka Lublin
UKS Białołęka Warszawa
KS As Mrągowo
Kadra WMZKosz 2011
UKS Nenufar 5 Ełk
2. Termin i miejsce:
Turniej odbędzie się w dniach 25.10.2024 r. – 27.10.2024 r.
Miejscem rozgrywania turnieju będzie pełnowymiarowa hala sportowo-widowiskowa MOSiR Ełk, ul. Św. M. M. Kolbego 11
3. Zakwaterowanie i wyżywienie w szkole położonej przy hali oraz plaży miejskiej.
-
Szkoła Podstawowa nr 5 im. Marii Konopnickiej w Ełku, ul. Św. M. M. Kolbego 11
Organizator zakwaterowania zapewnia materace lub łóżka polowe. Uczestnicy turnieju muszą przywieźć ze sobą śpiwory.
Organizator zapewnia uczestnikom wyżywienie: piątek (obiad, kolacja), sobota (śniadanie, obiad, kolacja), niedziela (śniadanie, obiad).
4. Opłaty
Koszt osobopobytu wynosi 250 zł.
Kwota obejmuje zakwaterowanie oraz wyżywienie w dniach 25-27.10.2024 r.
WPISOWE – 300 zł
5. System rozgrywek
W turnieju zaplanowany jest udział 6 drużyn dziewcząt i 6 chłopców – system rozgrywek „każdy z każdym”. Zakończenie turnieju zaplanowane jest na godz. 14.00 w niedzielę z obowiązkowym uczestnictwem wszystkich występujących w turnieju drużyn.
W turnieju zaplanowany jest udział 6 drużyn dziewcząt i 6 chłopców – system rozgrywek „każdy z każdym”. Zakończenie turnieju zaplanowane jest na godz. 14.00 w niedzielę z obowiązkowym uczestnictwem wszystkich występujących w turnieju drużyn.
6. Zasady gry
– obowiązują przepisy PZKosz,
– 4×8 minut
– obowiązują przepisy PZKosz,
– 4×8 minut
– kosze na wysokości 305 cm
7. Konkursy
Podczas turnieju zaplanowano przeprowadzenie konkursów:
Podczas turnieju zaplanowano przeprowadzenie konkursów:
– indywidualny konkurs rzutów za 3 pkt
– konkurs sprawnościowy (Skills Challenge)
8. Nagrody
Przewidziano nagrody drużynowe:
8. Nagrody
Przewidziano nagrody drużynowe:
– medale – 1-3 miejsce
– nagrody rzeczowe
– puchar dla każdego zespołu uczestniczącego w turnieju
Przewidziano nagrody indywidualne:
– MVP turnieju
– najlepszy strzelec turnieju
– najlepszy rozgrywający turnieju
– najlepszy obrońca turnieju
– najlepsza piątka „ALL STARS” turnieju
– najlepsi zawodnicy w poszczególnych drużynach
– zwycięzcy konkursów
– MVP każdego meczu
– pamiątkowe koszulki dla każdego uczestnika
– upominki dla trenerów
9. Zgłoszenie
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem na podane niżej adresy, szczegółowych informacji udzielą:
Łukasz Romatowski (tel. 691 331 941, e-mail: romatowskil@wp.pl)
Agnieszka Kaczyńska (tel. 517 952 565, e-mail: agasuli@wp.pl) – dziewczynki 2010
Karol Romatowski (tel. 505 989 792, e-mail: romatowski82@wp.pl) – chłopcy 2010